sluiten

Jaarverslag 2021

29 aug 2022

Het Jaarverslag 2021 is gepubliceerd! Mede dankzij de prachtige illustraties van Munir de Vries geeft het een levendig en kleurrijk beeld van de projecten die Stichting Democratie en Media in 2021 mede mogelijk maakte. SDM is bijzonder trots om te kunnen investeren in het werk van deze gedreven en weerbare mensen, die zich ondanks alle tegenslag hebben ingezet om de Nederlandse samenleving sterker, beter geïnformeerd en inclusiever te maken.

Vele van de mensen en organisaties die in 2021 werden gesteund, komen terug in interviews, projectbeschrijvingen en zelfgeschreven columns. Zo wordt Majka Nemcova van het MDIF geïnterviewd over steun aan Oekraïense mediaorganisaties in oorlogstijd en vertelt directeur Liesbeth van der Horst over de blijvende relevantie van het Verzetsmuseum. Tot slot vindt u in dit verslag zoals gebruikelijk algemene informatie over het bestuur en toezicht, de werkwijze van de organisatie en de financiële resultaten van 2021.